Lähetysseuran kirjat ja lehdet tempaavat sinut mukaansa maailman ympäri. Olemme kulttuurien kohtaamisesta ja lähetystyöstä kertovien kirjojen erikoiskustantamo.

Jo Lähetysseuraa perustettaessa vuonna 1859 oli selvää, että kerromme työstämme suomalaisille myös kirjojen ja lehtien muodossa. Valikoimaamme kuuluu niin muistoja kuin tuoreita tuulahduksia. Voit ostaa meiltä myös musiikkia, postikortteja, adresseja ja lahjatavaroita.

Katso tuoteluettelomme (PDF)

Tervetuloa verkkokauppaan

Lähetyssanomat

Lehtemme tuo maailman lähellesi. Pääset lukemaan laajoja reportaaseja, asiantuntevia analyyseja ja koskettavia henkilöhaastatteluja, sekä tutustumaan Lähetysseuran työn tuloksiin eri puolilla maailmaa.

Lähetyssanomat ilmestyy 6 kertaa vuodessa. Lehti on perustettu vuonna 1859, ja se on Suomen vanhin yhtäjaksoisesti ilmestynyt aikakauslehti.

Tilaa Lähetyssanomat