Etsimme osaavia ja arvomme omikseen tuntevia henkilöitä monipuolisiin tehtäviin. Hae sinua kiinnostavaan tehtävään tai jätä avoin hakemus alla olevan linkin kautta.

Loading RSS Feed

HUOMIO! PÄÄTTYNEIDEN MUUTOSNEUVOTTELUJEN TAKIA YLEINEN AVOIN HAKU MÄÄRITTELEMÄTTÖMIIN TEHTÄVIIN ON TOISTAISEKSI KESKEYTETTY.

Suomen Lähetysseura tekee pitkäjänteistä työtä oikeudenmukaisen ja inhimillisen maailman puolesta. Olemme tunnettu ja  luotettu kumppani kansainvälisellä järjestökentällä. Suomen Lähetysseura työllistää noin 240 henkilöä Suomessa ja maailmalla. Toimintamme ulottuu 30 maahan.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Pasilassa erinomaisten liikenneyhteyksien varrella. Tarjoamme innostavan ja yhteisöllisen työympäristön sekä huolehdimme työntekijöidemme hyvinvoinnista ja osaamisesta.

Etsitkö harjoittelupaikkaa? Tarjoamme vuosittain useille eri alojen opiskelijoille harjoittelupaikan. Emme yleensä etsi harjoittelijoita erillisillä työpaikkailmoituksilla, joten laita rohkeasti viestiä, mikäli olet kiinnostunut harjoittelusta meillä.

Lisätietoja:

Ulkomaan rekrytoinnit, harjoittelut ja työkokeilut:

Riina Kangasniemi
etunimi.sukunimi@suomenlahetysseura.fi