Kiinnostaako työskentely ulkomailla? Rekrytoimme vuosittain useita uusia työntekijöitä Lähetysseuran sekä yhteistyökumppaniemme tehtäviin noin 20 maahan.

Hae sinua kiinnostavaan ulkomaan tehtävään tai jätä avoin hakemus ulkomaantyöhön alla olevan linkin kautta.

Avoimet tehtävät

Valintaprosessi sisältää haastattelun sekä psykologisen soveltuvuusarvioinnin. Huomioimme aina hakijan kokonaistilanteen. Perheellisten kohdalla mm. puolison työllistyminen ja lasten iät sekä suunnitellun työalueen koulunkäyntimahdollisuudet otetaan huomioon. Lisäksi huomioimme työlupaa puoltavan kumppanin mahdollisesti asettamat erityiset valintakriteerit, jotka perustuvat paikalliseen kulttuuriin, olosuhteisiin ja lainsäädäntöön.

Koulutamme uudet ulkomaantyöntekijämme Kirkon kansainvälisen työn erityiskoulutuksessa, mikäli he eivät ole sitä vielä suorittaneet.

Pohdittavaa ulkomaantyöstä

Lisätietoja: