Rukous on tärkeä osa lähetystyötä. Rukous kantaa työntekijöitämme ja kumppaneitamme sekä yhteistä työtämme maailmalla. Olemme siksi kiitollisia jokaisesta, joka rukoilee työmme ja Kristuksen maailmanlaajan kirkon puolesta. Kaikkia rukousaiheita voi käyttää jumalanpalveluksen esirukouksissa tai omissa rukouspiireissä. Viestejä saa myös välittää eteenpäin.

Täältä sivulta löydät kerran viikossa päivittyviä rukousaiheita, joita työntekijämme välittävät ja lähettävät. Aiheet on poimittu lähetystyöntekijöiden kirjeistä. Kirjeitä voi tilata osoitteesta ulkomaankirje@suomenlahetysseura.fi.

Meillä on myös Whatsappissa Rukousviesti-niminen kanava, jonne tulee pitkin viikkoa rukousaiheita eri puolilta maailmaa. Löydät sen ”Rukousviesti – Suomen Lähetysseura” -nimellä Whatsappin välilehdeltä ”Päivitykset”. Pääset kanavalle myös suoralla linkillä: https://whatsapp.com/channel/0029VaJ4VS435fLwktAYiZ30

Jeesus sanoo: ”Siellä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.” Matt.18:20 Kiitos Jumalalle sinusta ja rukouksestasi!

Omat rukouspyyntösi voit lähettää osoitteeseen rukousviesti@suomenlahetysseura.fi. Lähetysseuran työntekijät rukoilevat puolestasi.

Viikon rukousaihe:

Mekane Yesus -kirkon päätoimisto sijaitsee Addis Abebassa.

Pyydämme rukousta rauhan puolesta Etiopiassa. Perjantaina 12.4. Addis Abebassa tapahtui ammuskelu, jossa paikallisen median tietojen mukaan kuoli kolme ja haavoittui kaksi ihmistä. Maassa on pitkään ollut jännitteitä eri ihmisryhmien välillä, ja nämä jännitteet ovat säännöllisesti purkautuneet konflikteiksi ympäri maata.

Lähetysseura tekee Etiopiassa rauhan ja sovinnon työtä. Perjantain tapahtumien jälkeen työlle on taas entistä isompi tarve.

Kiitos rukouksestasi!