Kansalaistoimintaa, vaikuttamista ja vapaaehtoistyötä

Tarvitsemme ihmisiä toteuttamaan työtä kanssamme. Tekemistä riittää ahkerille käsille. Tarvetta on myös monenlaiselle erityisosaamiselle ja verkostojen rakentamiselle. Voit tulla mukaan valmiisiin tehtäviin. Kaipaamme myös ideanikkareita ja uuden suunnittelijoita työmme vahvistamiseksi.

Mielenkiintoisia mahdollisuuksia tarjoaa myös Global Action, josta voit kehittää itsellesi sopivan toimintatavan ja tehdä samalla hyvää.

Vapaaehtoistyöhön seurakunnan kautta

Seurakunnat tarjoavat monia mahdollisuuksia toimia lähetystyön hyväksi. Voit myös ideoida ja kertoa mikä olisi sinun tapasi toimia. Haasteita ja tehtäviä löytyy sekä kertaluonteisesti että pidemmissä projekteissa.

Etsi oman seurakuntasi lähetyssihteerin yhteystiedot.

Suomen Lähetysseuran seniorit

Lisätietoja:
Anne Viljanen
yhteyspäällikkö
etunimi.sukunimi@suomenlahetysseura.fi

Global Action

Global Action tuo auttamisen lähelle ihmisten omaa arkea. Jokainen voi omien kykyjensä ja voimavarojensa mukaan osallistua hyvän tekemiseen.

Tee lähetystyötä laulaen

Viimevuotinen Cumina-ryhmä esiintyi mm. Lähetysjuhlilla Vihdissä. Kuva Ari Vitikainen

Kiinnostaako kuorotoiminta? Monet Lähetysseuran yhteydessä toimivat taideryhmät ottavat myös uusia jäseniä joukkoonsa.