Global Action on Suomen Lähetysseuran kehittämä vapaaehtoistoiminnan muoto, joka tuo auttamisen lähelle ihmisten omaa arkea. Taustalla on ajatus siitä, että jokainen voi omien kykyjensä ja voimavarojensa mukaan osallistua hyvän tekemiseen.

Antamalla maailman heikompiosaisille toivon paremmasta voit samalla itse oppia jotain uutta, vaikkapa kokkaamaan tai tekemään käsitöitä. Tai liikkumalla voit parantaa sekä omaa että muiden hyvinvointia. Tutustu eri tapoihin sivun alalaidassa.

Global Actionissa tehdään pienillä teoilla maailmasta kaikille oikeudenmukaisempaa, turvallisempaa ja parempaa paikkaa elää.

Global Action on tarkoitettu kaikille. Sen voi ottaa mukaan seurakuntien toimintaan tai kouluihin globaalikasvatuksen tueksi.

Liiku & lahjoita

Liiku & lahjoita on helppo ja hauska tapa parantaa omaa ja muiden hyvinvointia.

Food for Hope

Food for Hope on tarkoitettu erityisesti niille, jotka pitävät ruoanlaitosta tai leivonnasta.

Crafting Hope

Crafting Hope antaa mahdollisuuden yhdistää käsillä tekemisen ja avuntarpeessa olevien auttamisen.

Global Action -materiaalit

Lataa Global Action -julistepohjia ja -banneripohjia verkosta omaan käyttöösi.