Tilat ja palvelut

Kurssikeskus Päiväkumpu tarjoaa hyvinvarustellut juhla- ja kokoustilat, <ahref=”https://vallesmanni.fi/” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>
Juhlapalvelu Vallesmannin valmistamat ateriat sekä majoitustilat noin 100 hengelle eri kokoisiin tilaisuuksiisi edulliseen hintaan. Käytössäsi on rantasauna, afrikkalainen nuotiokatos, suurteltta, Riihikirkko hiljentymiseen sekä Längelmäveden kauniit maisemat.

Kurssikeskukseen on keväällä 2020 remontoitu modernit majoitustilat. Majoitusmahdollisuuksia on tarjolla pienemmille ja isommille ryhmille. Majoituksissa on viihtyisät ja siistit makuutilat, ruokailutilat sekä pesuhuoneet. Tiloista löytyy myös mikrot, vedenkeittimet ja keittomahdollisuus.

Kurssikeskus Päiväkummun juhla- ja kokoustilat soveltuvat loistavasti mm. erilaisiin juhliin, leireihin, henkilöstö- ja työhyvinvointipäiviin ja kurssien ja koulutusten pitämiseen.

Päiväkummussa on kaksi saunaa jotka ovat vuokrattavissa:
Rantasauna johon mahtuu noin 20 hlöä. Hinta 130€ /3h.
Aasia-talon sauna 8-10  henkilölle. Etäisyys järven rantaan on noin 350m. Hinta 90€ /3h.

Saunailtaa varten rantasauna ja iso nuotiokatos 160,00 €.

Päiväkumpu on käytössä toukokuusta lokakuulle.

Päiväkummusta on lyhyt matka  Tampereen monipuolisiin kohteisiin, Isojärven kansallispuistoon Kuhmoisissa ja Seitsemisen kansallispuistoon Kurussa.

Pyydä tarjous »

Voit tarkastella Päiväkummun aluetta 360°-kuvasta. Tartu kuvaan kiinni hiirellä ja liikuttele kuvaa haluamaasi suuntaan nähdäksesi ympäristöä tarkemmin.

Päiväkumpu 360°

Ateriat

Juhlapalvelu Vallesmanni
tuottaa maukkaat, terveelliset ja monipuoliset ruuat. Ruokasalissa ja kabinetissa on tilaa noin sadalle hengelle.

• erilliseksi saatava kabinetti n. 20 hengelle
  • juhla-ateriat ja etniset ruuat tilauksen mukaan
  • erikoisruokavalioista tarvitaan aina ennakkotieto

Majoitus

Päiväkummussa on kaksi erillistä majoitusrakennusta. Afrikka-talon majoitustilat sijaitsevat kahdessa kerroksessa ja vuodepaikkoja on yhteensä 66 kpl. Huoneet ovat pääsääntöisesti 3-4 hengen huoneita ja lähes kaikkien huoneiden yhteydessä on oma wc ja suihku. Afrikka-talossa on kolme ryhmätilaa, jotka soveltuvat erinomaisesti esim. rippikoululeirien pienryhmätyöskentelyyn.

Aasia-talossa on 43 vuodepaikkaa ja huoneet ovat pääsääntöisesti 3-4 hengen huoneita. Huoneissa on pesuallas, mutta suihkuihin ja wc-tiloihin on kulku käytävältä. Alakerrassa on viihtyisä sähkösauna.
Kesäaikaan lisää majoitustilaa löytyy aitasta, jossa on yhteensä 19 vuodepaikkaa.

Sali

Suurin kokoustilamme on sali, johon mahtuu hyvin 90 henkilöä. Se on varustettu sekä monipuolisin välinein: äänentoisto, videotykki, internetyhteys, valkotaulu, piirtoheitin ja piano.

Riihikirkko

Tunnelmallinen Riihikirkko on rukouksen ja hiljentymisen paikka. Arkkitehtiopiskelijoiden Ristin kilta -yhdistyksen suunnittelema ja rakentama – vanhasta riihestä kunnostettu – Riihikirkko valmistui 1958. Riihikirkon tunnelma on innoittanut myös säveltäjä Pekka Simojokea. Pekka Simojoen säveltämä ja Anna-Mari Kaskisen sanoittama Riihikirkkohymni (VK 960) syntyi Päiväkummun Riihikirkossa 1982.

Suurteltta

Lähetysseura järjestää vuosittain ainakin kaksi rippikoulua. Niiden konfirmaatiot ja muut nuorten suurtapahtumat tuovat Päiväkumpuun useita satoja henkilöitä. Suurteltta on käytössä kesäkuun alusta elokuun loppuun.
Istumapaikkoja siellä on reilut 600.

Päiväkummun ympäristö

ja laajat piha-alueet tarjoavat mahdollisuuksia monenlaiseen harrastamiseen: uintia, soutua, melontaa, jalkapalloa, pöytätennistä, lentopalloa pehmeällä hiekkakentällä, mölkkyä, sulkapalloa jne.