Huom! Lomakejärjestelmässä olleen ongelman vuoksi kaikki kurssi-ilmoittautumiset eivät ole tulleet perille. Mikäli ilmoittauduit 11.5. – 18.7. välisenä aikana, pyydämme sinua täyttämään uuden kurssi-ilmoittautumisen. Pahoittelut ylimääräisestä vaivannäöstä!

Tervetuloa hakemaan Lähde liikkeelle -koulutukseen! Lomakkeen vastaukset kannattaa tallentaa itselle erilliseen tiedostoon sillä lomaketta ei saa luettua tai tallennettua lopussa, eikä lähetettyä omaan sähköpostiin. Hakemuksen lähettämisen jälkeen selaimeen avautuu ikkuna, jossa kiitetään hakemuksesta. Hakemuksesta ei tule erillistä vahvistusta sähköpostiin. Lisätietoja koulutuksesta saat nettisivuiltamme sekä lahdeliikkeelle@suomenlahetysseura.fi osoitteesta.

Huom: lomakkeen kenttien maksimimerkkimäärä on 1500 merkkiä. Jos vastaukset ovat pidempiä, lomakkeen lähetys ei välttämättä onnistu.

Lähde liikkeelle -kurssille ilmoittautuminen

• Kanssahakija täyttää oman hakemuksen.
  • Merkitse "Ei ole", jos sinulla ei ole mitään erityisruokavaliota.
  • Mitä kurssin ohjaajien olisi hyvä tietää (esim. tiedossa olevat poissaolot, oppimisvaikeudet, sairaudet, perhetilanteen muutokset tmv.)
  • Suomen Lähetysseuran tietosuojaseloste: https://felm.suomenlahetysseura.fi/tietosuojaselosteet/yhteystietorekisteri/