Tervetuloa mukaan Liiku & lahjoita -vapaaehtoisten joukkoon. Liiku & lahjoita on helppo ja hauska tapa parantaa omaa ja muiden hyvinvointia.

Liikunnalla on lukuisia ihmisen hyvinvointia ja elämänlaatua parantavia vaikutuksia. Eri puolilla maailmaa monien ihmisten mahdollisuuksia hyvään elämään rajoittavat monet muutkin asiat kuten lukutaidottomuus, konfliktit, syrjintä tai puute puhtaasta vedestä ja ruoasta. Suomen Lähetysseura tekee ympäri maailmaa työtä juuri näiden asioiden eteen.

Liiku & lahjoita -ryhmässä sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus antaa itsellesi ja samalla apua tarvitsevalle eväät parempaan elämään. Tämä on mahdollisuus, johon kannattaa tarttua.

Miten aloitat?

Kerätkää kokoon sopiva porukka, jolla lähdette liikkumaan. Voitte yhdessä päättää miten, milloin ja kuinka paljon haluatte liikkua: kerran viikossa vai kerran kuukaudessa, mikä teille parhaiten sopii. Yhdessä liikkuminen on hauskempaa, mutta voitte myös liikkua yksitellen ja kerätä lopuksi kasaan porukan yhteisen tuloksen. Voitte myös järjestää erillisen Liiku ja lahjoita -tapahtuman, esimerkiksi perheen yhteisen urheilupäivän tai pidemmän vaelluksen. Liikuntamuodoista yksinkertaisin on kävely tai juoksu, mutta vain mielikuvitus on rajana!

Liikkumalla voi muuttaa maailmaa!

Voitte yhdessä päättää, mitä kohdetta lähdette tukemaan ja millaisen lahjoitustavoitteen asetatte ryhmälle. Voitte esimerkiksi sopia lahjoitettavan summan liikuntasuorituksen keston tai matkan perusteella tai määritellä sopivan ”osallistumismaksun” kokoontumisille. Jo pienellä summalla saadaan aikaan paljon hyvää.

Lahjoitustiedot

Tilinumero: FI38 8000 1400 1611 30
Viesti: LIIKU JA LAHJOITA

MobilePay numero: 75688
Viesti: LIIKU JA LAHJOITA

Seurakuntakohtaiset maksutiedot löytyvät osoitteesta seurakuntapalvelut.fi.

Materiaalit

Alta löydät Liiku & lahjoita -esitteen sekä liikuntakalenterin

Liiku ja lahjoita -esite

Liiku ja lahjoita -kalenteri