Tansania

Oman

Muscat, Masqat, Oman

Angola

Lähetysseura vahvistaa Angolan kirkon vastuunkantajien ja työntekijöiden ammattitaitoa. Shangalalan instituutissa koulutetaan pappeja, diakoneja ja paikallisia lähetystyöntekijöitä. Lisäksi lähetysseura tukee kirkon talous- ja hankehallinnon osaamista.

Shangalalan Martti Luther -koulu toimii sisäoppilaitoksena ja ottaa erityisesti syrjäseutujen sekä köyhien perheiden lapset huomioon. Kummityön ansiosta lapset saavat mahdollisuuden koulunkäyntiin.

Lubangon tyttöjen turvakoti on puolestaan tarkoitettu tytöille, jotka ovat menettäneet vanhempansa tai elävät muuten vaikeissa oloissa. Heille tarjotaan koulutusta, monipuolista ravintoa ja turvallinen kasvuympäristö. Onnellinen Lapsi -ohjelman kautta Lubangon köyhällä alueella asuville lapsille pyritään tarjoamaan eväät parempaan tulevaisuuteen: koulutusta, ravintoa ja yleissivistystä.

Lähetysseura edistää kirkon kasvua ja lukutaidon vahvistumista tukemalla myös pyhäkoulutyötä ja jakamalla lapsiperheille Raamattuja.

Klikkaa kuvasta Angolan työn tarkempaan esittelyyn (avautuu uuteen välilehteen):

Seuraa Lähetysseuran työtä eteläisessä Afrikassa Facebookissa

Tahdotko auttaa? Tule kummiksi