Nuortenleirejä järjestetään niin kurssikeskus Päiväkummussa kuin muissakin leiri- ja kurssikeskuksissa. Ne on tarkoitettu ripari-ikäisille ja sitä vanhemmille nuorille. Leireillä puhutaan kristittynä olemisesta, elämisestä ja kokonaisvaltaisesta lähetystyöstä, tutkitaan yhdessä Raamattua, hiljennytään riihishartauksiin ja pidetään todella hauskaa. Nuortenleirien yksi tavoite on tukea nuoria toimimaan aktiivisesti omassa kotiseurakunnassa.

Tulevat nuortenleirit ja muu toiminta

Nuorten kevätleiri ”Salaisuus” järjestetään Päiväkummussa 3.-5.5.2024, lisätietoa leiristä löydät täältä. Ilmoittautua ehdit 20.4. saakka!

Tulossa:

Nuorten leireille ilmoittautuminen alkaa aina noin kuukautta ennen leiriä verkkosivuilla. Ajankohtaiset tiedot leireistä saat Facebook-sivultamme ja Instagram-tiliä seuraamalla.

Kesällä 2024 järjestetään nuorille aikuisille myös kolme vapaaehtois- eli voluviikkoa, joiden ajankohdat ilmoitetaan huhtikuun aikana. Voluhaku avautuu huhtikuussa.

Lisätietoja:
Miina Kurjenmiekka