Ajankohtaista

Uutishuoneesta löydät uutiset, tiedotteet ja tapahtumat. Voit tilata myös uutiskirjeen.

Kuvapalvelu

Kuvia voit tiedustella sähköpostilla: viestinta@suomenlahetysseura.fi.

Lähetysseuran vanhat kuvat on siirretty Museoviraston kuvakokoelmiin. Digitoimattomia kuvia voit tiedustella suoraa Museovirastolta.

Logojen käyttöön ja graafiseen ohjeistukseen saat lisätietoa: viestinta@suomenlahetysseura.fi.

Seurakuntien viestintää koskevat materiaalipyynnöt voit lähettää asiakasviestinnän suunnittelija Sari Savolaiselle: sari.savolainen@suomenlahetysseura.fi.

Lehdet

Lähetysseura julkaisee kahta lehteä, 7 kertaa vuodessa ilmestyviä Lähetyssanomia ja 4 kertaa vuodessa ilmestyvää ruotsinkielistä Missionia.

Kirjojen arvostelukappaleet

Suomen Lähetysseuran kustannusliikkeen kirjoista voit tilata arvostelukappaleen kustannusjohtaja Eivor Ng’ltä: eivor.ng@suomenlahetysseura.fi

Usein kysytyt kysymykset