Viimevuotinen Cumina-ryhmä esiintyi mm. Lähetysjuhlilla Vihdissä. Kuva Ari Vitikainen
Cumina on vuosittain koottava nuorten projekti. Laulun ja tanssin iloa, nuorilta nuorille. Cumina 2016 -ryhmän kuvasi Ari Vitikainen

Cumina on vuosittain koottava nuorten musiikkiryhmä, joka on samanaikaisesti bändi, orkesteri ja kuoro.

Ryhmä tekee kesäkuun alussa noin viikon mittaisen bussikiertueen esiintyen seurakuntien erilaisissa tapahtumissa. Cumina voi konsertin lisäksi esiintyä esim. ostoskeskuksessa tai vierailla vanhusten palvelutalossa tai rippikoulussa ja näin/siten antaa raikasta näkyvyyttä seurakunnan toiminnalle.

Konserttiohjelmisto (45 minuuttia) koostuu pääasiassa suomalaisesta hengellisestä musiikista sekä perinteisistä afrikkalaisista lauluista. Kappaleet sovitetaan kokoonpanolle sopiviksi ja toteutetaan laulaen, soittaen ja tanssien.

Hinta: 800–1200 €.

Lataa Cuminan esite (pdf) »

Cuminan haku aukeaa helmikuun puolivälissä 2024.

Katso video Cuminan esiintymisestä vuodelta 2014:

Tiedustelut:

Miina Kurjenmiekka: miina.kurjenmiekka@suomenlahetysseura.fi,  044 901 9958