Lähetysseura mukana kirjamessuilla Helsingissä 26.–29.10.

Kirjamessut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 26.–29.10.

Tervetuloa tutustumaan Lähetysseuran tuotteisiin, erityisesti uuteen kummityöstä kertovaan kirjaan ja kummityöhön laajemminkin.

Helsingin kirjamessuilla on myös mahdollisuus kuulla Kati Keski-Mäenpään kertovan opettajan työstä ja elämästä Etiopiassa. Pirre Saario haastattelee häntä Olohuoneessa perjantaina 27.10. klo 11.30. Ja lisää voi lukea Katin uudesta kirjasta Yllätyksiä opetusvälinevarastossa – Opettajana Etiopiassa. Haastattelun jälkeen Katia on mahdollisuus tavata ja saada signeeraus kirjaan Lähetysseuran osastolla (6f70).

Lähetysseuran kustantama Päivi Mattilan kirja ”Rakkaus väkevä kuin kuolema” on  yksi kuudesta ehdokkaasta Vuoden kristillinen kirja 2017 -kilpailun finaalissa. Voittaja julkistetaan sunnuntaina 29.10. Helsingin kirjamessuilla. Siihen asti voi äänestää voittajasuosikkiaan tällä verkkosivulla http://vuodenkristillinenkirja.fi/​.