Kirkkopäivät ja Lähetysjuhlat Oulussa 2022

Kirkkopäivien, Lähetysjuhlien ja Oulun seurakuntayhtymän #YHDESSÄ2022-viikonloppua vietetään Oulussa paikan päällä järjestettävänä live-tapahtumana ensi keväänä 20.– 22.5.2022.

Ohjelmien punaisena lankana kulkee keskustelukulttuuri ja sen muutos teemalla KUUNTELEN. YMMÄRRÄN. KUNNIOITAN.

Tulossa on terveysturvallinen tapahtuma, jonka tapahtumapaikat sijoittuvat Oulun keskustaan ja sen ympäristöön lähelle toisiaan. Maksulliset tapahtumat keskittyvät teatteriin, maksuttomat tuomiokirkkoon. Lisäksi tapahtumapaikkoina ovat myös Rotuaari, seurakuntatalot – ja monet muut.

Lippu maksullisiin tapahtumiin yhdeksi päiväksi maksaa 60 euroa, kahdeksi päiväksi 120 euroa. Lisäksi ohjelmaan on suunnitteilla kaksi maksullista konserttia. Liput tulevat myyntiin tammikuussa 2022.

Ohjelma julkaistaan tammikuussa

Viikonlopun ohjelma julkaistaan kokonaisuudessaan tammikuussa 2022 osoitteessa kirkkopaivat.fi.

Runsaan kulttuuritarjonnan ja puheohjelmien lisäksi päivien ohjelmassa näkyvät niin paikallisuus kuin kansainvälisyys sekä erilaiset puisto- ja katutapahtumat.

Tulossa on muun muassa arvokeskusteluja piispojen ja vaikuttajien kanssa. Sekä vielä kerran: emerituspiispa Eero Huovinen, joka keskustelee piispa Jari Jolkkosen kanssa elämästä, kirkosta ja Jumalasta.

Minun uskoni -keskustelusarja vie kohti juhlia

Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmen luotsaama Minun uskoni -keskustelusarja alkaa lokakuussa Tuiran kirkossa ja jatkuu keväällä ja juhlaviikonloppuna. Keskustelut ovat nähtävissä myös Virtuaalikirkossa.

Mikko Salmen vieraina keskiviikkoisin klo 17
13.10. kirkkoherra Kari Kanala
20.10. sarjakuvataiteilija Ville Ranta
27.10. Oulaisten kaupunginjohtaja (1.12.2021 alk.) Riikka Moilanen

Varaa majoitus ajoissa

Viikonlopun majoitukset ovat jo varattavissa. Tekemällä varauksen hyvissä ajoin pääset valitsemaan itsellesi mieluisimman majoituksen.

Tapaamisiin Oulussa 20.–22.5.2022!

Yhteiskunnallisen, keskustelevan kaupunkifestivaalin pääjärjestäjät ovat Kirkkopalvelut, Suomen Lähetysseura ja Oulun seurakuntayhtymä. Mukana myös Oulun kaupunki ja Oulun hiippakunta sekä Kirkkohallitus

lahetysjuhlat.fi