15.12. Suuri Kauneimmat Joululaulut -elämys Triplassa klo 13

Kolmantena adventtisunnuntaina ja kansallisena joululaulupäivänä 15.12. klo 13.00–13.45 Suomen Lähetysseura ja Töölön seurakunta tarjoavat Helsingissä Mall of Triplan Kulttuuriaukiolla (4. krs.) Suuren Kauneimmat Joululaulut -elämyksen.

– Kauneimmat Joululaulut -elämyksessä joululaulut heräävät eloon. Joulun toiveet, perinteet, touhut ja tarina tuodaan ihmisten arkeen ja juhlaan tanssiteatterin keinoin. Tiedossa on niin humoristisia kuin koskettaviakin hetkiä, joissa voi peilata omia joulunodotuksiaan. Mikä joulussa lopuksi onkaan tärkeää?

Näin kuvailee tanssiryhmä Xaris Finlandin taiteellinen johtaja Titta Tunkkari, joka on elämyksen käsikirjoittaja, koreografi ja ohjaaja.

Mukana ovat 60-päinen Gospel Helsinki johtajanaan Nina Pakkanen, tanssiryhmä Xaris Finland ja Antti Vuori orkestereineen. Solisteina Ilta ja Mikael Konttinen.

Kauneimmat Joululaulut muodostavat rungon draamalle, jota elävöittävät Xaris Finlandin eri-ikäiset tanssijat. Mukana ovat myös joulun keskeiset hahmot: Maria, Joosef ja Jeesus-lapsi paimenten, tietäjien ja enkelten kera.

Tilaisuuden jälkeen on mahdollista jatkaa Kauneimmat Joululaulut -karaoken parissa klo 14–16 Töölön seurakunnan tilassa Fokuksessa (5. krs).

Osoite: Kauppakeskus Mall of Tripla, Pasilansilta, 00520 Helsinki

Tervetuloa!