Podcast: Musiikki ylittää raja-aitoja

”Haluan madaltaa kirkon kynnystä!" toteaa muusikko Make Perttilä Kirkko maailmalla -podcastissa.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavana Make Perttilä.
Make Perttilän kuva: Tommi Levy.

Monipuolinen muusikko Make Perttilä on tuttu mies muun muassa Exit-yhtyeen riveistä ja Yle TV1:n Nojatuolikirkosta. Lisäksi hän on paljon muuta: sanoittaja, säveltäjä, tuottaja ja yhteyksien rakentaja. Etiopiassa syntynyt lauluntekijä iloitsee vuorovaikutuksesta myös sekulaarien artistien kanssa.

Podcastissa Perttilän kanssa keskustelevat Päivi Ramstadius ja Päivi Mattila.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kuuntele myös aiempi podcast-sarjan osa Lähetysseuran taidetoiminnasta: Kun unelmat syttyvät ja liekki leviää – taidetoiminnan merkitys Lähetysseuran työssä

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.