Podcast: Kun unelmat syttyvät ja liekki leviää – taidetoiminnan merkitys Lähetysseuran työssä

"Taidetoiminnan tehtävänä on edelleen innostaa lähetystyöhön. Iloitsen uusista tekijöistä tällä saralla!" toteaa taidetoiminnan asiantuntija Päivi Mattila Kirkko maailmalla -podcastissa.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavana Päivi Mattila.

Suomen Lähetysseuran taidetoiminta on vuosikymmenien varrella sytyttänyt tuhansia sydämiä lähetystyölle. Miten kaikki oikein alkoi, mitä taidetoiminnan palettiin tänä päivänä sisältyy ja minkälaiset ovat tulevaisuuden näkymät? Vieläkö liekki palaa? Podcastin toimittajana on Päivi Ramstadius.

Podcastissa kuullaan lauluyhtye Saviastioiden vuonna 1985 levyttämä kappale Joka Herraa odottaa (Those Who Wait).

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.