Podcast: Lähetystyön konkari: Jaakko Mäkelä

"Olemme tietyllä tapaa eläneet ihmettä läpi", toteaa pitkään Thaimaassa lähetystyötä tehnyt Jaakko Mäkelä.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavana Jaakko Mäkelä.

Hyvin harvoin pääsee todistamaan matkaa aivan kirkon syntyhetkistä siihen saakka, että kirkolla on oma piispa, papit ja seurakunnat. Lähetysseuran työ Thaimaassa on tästä poikkeuslaatuinen esimerkki. Miten kaikki sai alkunsa 45 vuotta sitten? Siitä kertoo Thaimaan evankelis-luterilaisen kirkon peruskiviä muuraamassa ollut, 20 vuotta kirkon palveluksessa työskennellyt Jaakko Mäkelä. Toimittajana on Anna Peltonen.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.