Podcast: Jakaranda vei Suomesta afrikkalaisen tuulahduksen Pyhälle maalle

”Ihmiset ottivat esitykset hyvin avoimesti vastaan ja elivät mukana”, sanoo musiikkiryhmä Jakarandan jäsen, pastori Marita Toivonen.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavana Marita Toivonen.

Erityisesti kohtaamiset palestiinalaisnuorten kanssa jäivät pastori Marita Toivosen mieleen, kun Lähetysseuran Jakaranda-musiikkiryhmä vieraili syksyllä Palestiinalaisalueella ja Israelissa. Yli 20 vuotta Jakarandassa laulanut Toivonen pohtii matkalla nousseita ajatuksia uudessa Kirkko maailmalla -jaksossa. Mukana on myös Jakarandan musiikkia tuolta matkalta. Toimittajana Heli Vuohelainen.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.