Missä taivas on? Naistenpäivät Päiväkummussa 23.–25.9.2022

Arjen keskellä elämä ei aina tunnu taivaalliselta. Naistenpäivät tarjoavat sinulle lepotauon ja uusia näköaloja sekä rohkaisua syksyn keskelle. Jeesuksen sanoin ”Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään.”

Maisemakuva Päiväkummusta.

Yhteisöllinen viikonloppu kokoaa eri-ikäisiä naisia vaihtamaan ajatuksia, kuulemaan naisten ja sisarkirkkojen elämästä maailmalla sekä pysähtymään Raamatun sanan ja uusien näköalojen äärelle. Rentoutusta tarjoilevat rantasaunan leppeät löylyt, Päiväkummun keittiön herkkuateriat, rukous ja yhdessä laulaminen. Lauantain pajatyöskentelyissä voit valintasi mukaan syventyä mm. runopajaan, lähteä virtuaalimatkalle tai kuuntelevaan rukoukseen. Sunnuntaina saamme lähteä kotimatkalle Riihikirkon messun ravitsemina.

Mukana Lähetysseurasta Pia Pyhtilä, Upu Leppänen, Maarit Rikala, Päivi Mattila ja Lauluyhtye Saviastiat. Ohjelmassa mukana myös mm. Tuija-Riitta Heiskanen ja Suvimarja Rannankari-Norjanen.

Tutustu ohjelmaan (pdf)

Kutsu mukaan ystäväsi, äitisi, tyttäresi, kummitätisi, naapurisi sekä työkaverisi ja ilmoittaudu mukaan!

Voit ottaa mukaan omat jämälangat, puikot tai koukut yhteistä tilkkupeittoa varten, jonka toteutamme viikonlopun aikana yhdessä.

Ilmoittaudu mukaan Naistenpäiville 15.9. mennessä verkkolomakkeella:

Ilmoittaudu mukaan

Näin pääset Päiväkumpuun