Joulutuotteita mukaan Helsingin kirjamessuilta

Lähetysseuran adventtikalenteri, joulukortteja ja kirjoja on myynnissä lokakuun lopussa Helsingin Kirjamessuilla. Lähetysseuran osasto on 6 k 63.

Värikäs jouluinen piirros, jossa tyttö katsoo lumisessa maisemassa, mitä aidan toisella puolella, pihalla tapahtuu. Iloinen tunnelma.
Lähetysseuran adventtikalenteri

”Viime vuonna kirjamessuja ei voitu järjestää, mutta nyt on mahtavaa päästä messuille ja kohdata ihmisiä! Erityisesti  joulukortit ovat olleet messuilla kävijöiden  suosiossa”, kertoo myyntikoordinaattori Laura Sirviö Lähetysseurasta.

Messu pidetään 28.–31. lokakuuta messukeskuksessa Helsingin Pasilassa.

Lähetysseuran adventtikalenteri on syntynyt taiteilija Anita Polkutien ja kirjailija, runoilija Pia Perkiön yhteistyönä. Sen erikoisuutena on runomuotoinen tarina, joka etenee, kun luukkuja avaa päivä kerrallaan. Kalenterin viimeinen luukku avataan joulupäivänä, 25. joulukuuta.

Joulutunnelmaa kotiin

Tulkoon joulu -joululehti.Lähetysseuran joululehti, Tulkoon joulu 2021, ei ehdi myyntiin messuille, sillä se ilmestyy 17. marraskuuta. Perinteinen, kristillinen 48-sivuinen joululehti sopii hyvin myös lahjaksi. Lehteä myydään hyvin varustetuista kirjakaupoissa, ja sen voi ostaa suoraan Lähetysseuran Basaarista.

Lehdessä Turun arkkihiippakunnan piispa Mari Leppänen kertoo lukijoille omista joulumuistoistaan. Lehdessä kerrotaan myös tuomaanristejä veistävästä rovastista, raamatunkäännöstyöstä Afrikassa sekä siitä, kuinka tansanialaiset perheenäidit valmistavat joulua seurakuntaan ja koteihinsa. Joululehdessä on myös hartaus ja jouluristikko. Lehti on samalla Lähetyssanomien vuoden viimeinen numero, jonka lukijat saavat osana tilaustaan.

Sekä Tulkoon joulu 2021 että adventtikalenteri maksavat 8 euroa.

Tilaukset: sähköpostilla basaari@suomenlahetysseura.fi tai soittamalla 020 712 7222 tai Lähetysseuran verkkokaupasta Basaarista.