Kevätleiri 8.-10.3.

Riihis 2017, 4.-6.8.2017, Päiväkumpu, Suomen Lähetysseura. Kuvaaja: Renja Nurmi

Kevät on aurinkoinen ja tuo tullessaan iloisia yllätyksiä. Yksi upeimmista on nuorten kevätleiri! Leirillä leikitään, saunotaan, pelataan, lauletaan, soitetaan, rukoillaan, syödään, sekä saamme oppia tuntemaan Jumalaa ja muita ihmisiä paremmin. Tästä tulee jotain niin mieletöntä, ettei tätä leiriä kannata jättää väliin! 🙂

Kenelle?

Jos olet 15-19-vuotias ja Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa, olet tervetullut vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään kurssikeskus Päiväkummussa Orivedellä pe 8. – su 10.3. Paikalle saa tulla perjantaina klo 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina klo 13.45.

Miten Päiväkumpuun pääsee?

Päiväkumpuun pääsee parhaiten bussilla tai junalla. Bussilla saapuvat voivat ostaa lipun Eräslahti-nimiselle pikavuoropysäkille, joka on Tampere-Jyväskylä-välillä.

Junalla saapuvat matkustavat Orivedelle (ei Orivesi keskusta, vaan pelkkä Orivesi!). Orivedelle kannattaa saapua junalla, joka on asemalla noin puoli kuudelta. Paluulippu kannattaa ostaa puoli kolmen aikoihin tai sen jälkeen lähtevään junaan.

Junalla saapuvien on varattava ilmoittautumisen yhteydessä yhteiskyyti hintaan 10 €/suunta. Yhteiskyyti lähtee asemalta perjantaina n. kello 17.40 ja on perillä asemalla sunnuntaina n. klo 14.20.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 70 euroa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa!
Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran. Jos haluat liinavaatteet Päiväkummusta, niin ne maksavat 12,50€.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Janne Keränen, Parlis sekä Lähetysseuran nuorten aikuisten leiritiimi.

Ilmoittautumisaika on päättynyt 26.2.2019. Kiitoksia ilmoittautumisista!

Kysyttävää?

Jaakko Niiles