Peruutettu: Kaikille avoin perheleiri 25.–27.11.2022 Päiväkummussa

Perheleirin ohjelmassa on rentoa yhdessäoloa kaikenikäisille. Lapset, vanhemmat, kummit, mummit sekä vaarit – tulkaa yhdessä!

Leiri on peruttu vähäisen ilmoittautumismäärän vuoksi.

Leirillä on tiedossa askartelua, pelejä, letunpaistoa, musiikkia ja muuta hauskaa. Hengen ravintoa Jumalan sanan äärellä sekä lähetysaiheista ohjelmaa.

Tule rentoutumaan kauniin luonnon äärelle ilman huolia kotitöistä! Perheleirin järjestävät yhteistyössä Oriveden seurakunta, Kansan Raamattuseura ja Suomen Lähetysseura. Leiri alkaa perjantaina 25.11. klo 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina 27.11. lounaan jälkeen.

Hinnat: aikuinen 90 €, nuori 12–17 vuotta 58 €, lapsi 4–11 vuotta 38 € ja 0–3-vuotiaat veloituksetta. Oriveden seurakunnan jäsenet voivat tiedustella hintoja omasta seurakunnastaan.

Mahdollisuus osallistua myös lauantaipäivään. Hinnat aikuinen 35€, nuori 12-17 vuotta 25€ ja lapsi 4-11 vuotta 15€. (Sisältää lauantain lounaan, letut nuotiolla ja päivällisen.)

Osallistumismaksut maksetaan leirille tultaessa joko käteisellä tai maksukortilla.

Lisätiedot Päiväkummusta:
paivakumpu@suomenlahetysseura.fi