Hartauskirja kutsuu hiljentymään

Uutuuskirjan kuvat vievät luontoon ja rauhoittavat mieltä. Kuva Pirre Saario

Hartauskirjan Hetki hiljaa tekstit kutsuvat lukijaansa pysähtymään hetkeksi ja pohdiskelemaan elämää kristittynä tässä maailmassa. Suomen Lähetysseuran kustantama kirja ilmestyi toukokuussa.

Runsaasti kuvitettu kirja on tarkoitettu niin henkilökohtaiseen hartauselämään kuin ääneen luettavaksi. Näin esimerkiksi ryhmien kokoontumisissa hartauksien pitäjät löytävät valmiita tekstejä yksien kansien välistä. Kirja sopii myös lahjaksi.

Kirjaan on koottu Lähetyssanomat-aikakauslehden suositun Hetki hiljaa -palstan hartauksia viimeisen kymmenen vuoden ajalta.

Hetki hiljaa -kirja on myynnissä Suomen Lähetysseuran verkkokaupasssa Basaarissa, http://basaari.mission.fi (26 euroa) sekä hyvin varustetuissa kirjakaupoissa. Sen voi ostaa myös tuliaisiksi Lähetysjuhlilta Kuopiosta.

Lähetysseuran kirjoja, levyjä ja etnotuotteita myydään la 26. toukokuuta kello 8-21.30 Lähetystorilla Kuopio-hallissa. Perjantain tapahtumat keskittyvät Tuomiokirkkoon ja sunnuntain kirkkoon ja torille, joten silloin myyntiä ei ole.