Pientä vaihtelua kesään? Tule vapaaehtoiseksi Päiväkumpuun

Jos olet 18 vuotta täyttänyt ja arvostat talkootyötä, tämä on juuri sinulle. Tule Lähetysseuran leirikeskus Päiväkumpuun viettämään muutama kesäinen päivä työn ja rukouksen merkeissä.

Autamme pienen vapaaehtois- eli voluporukan kanssa leirikeskuksen töissä sekä parhaillaan menossa olevan leirin tapahtumissa tarpeen mukaan. Lisäksi päivän ohjelmaan kuuluvat keskustelut Raamatun äärellä sekä yhteiset hartaudet.

Vapaaehtoistyöstä ei saa rahapalkkaa, mutta työntekijä on ruokansa ja majapaikkansa ansainnut. Matkakulut kotoa Päiväkumpuun ja takaisin korvataan julkisten kulkuneuvojen taksan mukaisesti.

Jos olet kiinnostunut, lähetä vapaamuotoinen hakemus Titta Hämäläiselle osoitteeseen maritaetelapaa(at)gmail.com ja kerro, mikä alla mainituista jaksoista sinulle sopisi. Jos haluat kysyä lisää, soita Titalle numeroon 050 358 2041.

Haettavana olevat jaksot ovat seuraavat (saapuminen Päiväkumpuun alkupäivän iltana klo 17 jälkeen, poislähtö päätöspäivän iltana/iltapäivällä):

7.–10.7.
14.–17.7.