Verkkotapahtuma: Pyhän maan kirkon diakoniatyö kriisitilanteen keskellä

Tervetuloa online-tilaisuuteen, jossa Pyhän maan kirkon piispa Sani Ibrahim Azar ja diakoniajohtaja Rana Zeidan kertovat ajatuksia kirkon palvelutehtävästä sekä kriisiavun perille viemisestä.

Kuvassa on teksti: Online-tilaisuus, Pyhän maan kirkon diakoniatyö kriisitilanteen keskellä 14.11. klo 9.30-10.30

Suomen Lähetysseuran pitkäaikainen yhteistyökumppani Jordanian ja Pyhän maan evankelis-luterilainen kirkko puhuu rauhan puolesta. Kirkon diakoniatyö palvelee haastavassa tilanteessa olevia ihmisiä Israelissa ja Palestiinalaisalueella. Kärjistyneen konfliktin keskellä diakoniatyö on entistä tarpeellisempaa ja kirkko toimittaa myös humanitaarista apua Lähetysseuran tukemana.

Tule kuulemaan piispa Sani Ibrahim Azarin ja diakoniajohtaja Rana Zeidanin ajatuksia kirkon palvelutehtävästä sekä kriisiavun perille viemisestä. Mukana on myös Lähetysseuran työntekijöitä, kuten diakoniatyön ja psykososiaalisen tuen asiantuntija Sari-Johanna Kuittilo. Tilaisuus tulkataan suomeksi!

Online-tilaisuus järjestetään tiistaina 14.11. klo 9.30–10.30. Liity mukaan tästä Teams-linkistä.

Voit lähettää vieraille etukäteen kysymyksiä tai muita terveisiä – lähetä ne diakoniatyön erityisasiantuntija Elina Siukoselle su 12.11. mennessä: elina.siukonen@felm.org.

Lue lisää Pyhän maan kirkon diakoniatyöstä ja Lähetysseuran myöntämästä 30 000 euron lisärahoituksesta, jolla tuetaan erityisesti toimeentulonsa menettäneitä perheitä.

Rana Zeidan sekä Lähetysseuran diakoniatyön ja psykososiaalisen tuen asiantuntija Sari-Johanna Kuittilo keskustelivat diakoniatyöstä ja palestiinalaisperheiden haasteista myös Kirkko maailmalla -podcastissa. Kuuntele ohjelma.