Uusi podcast-sarja globaalin kirkon kuulumisista

Sari Lehtelä ja Petri Patronen istuvat podcast-studiossa
Sari Lehtelä ja Petri Patronen keskustelevat globaalin kirkon kuulumisista uudessa podcast-sarjassa.

Helsingin Kallion seurakunnan pappi Petri Patronen ja Suomen Lähetysseuran lähetystyöntekijä Sari Lehtelä keskustelevat uudessa kolmen podcastin sarjassa kirkon kuulumisista ympäri maailmaa. Keskustelun pohjana on Suomen Lähetysseuran tuore kirja Mitä kirkolle kuuluu?, jonka Lehtelä on toimittanut.

– Kirja osoittaa, että maailmanlaajasti kirkolla menee hyvin. Siinä on huikeita esimerkkejä siitä, kuinka seurakunta elää ja voi hyvin, välillä hyvinkin haastavissa olosuhteissa. Jumala on köyhien ja heikkojen keskellä ja auttaa ihmisiä, toteaa Patronen.

Ensimmäisessä podcastissa Patronen selvittää myös, mikä on kristillisyyden räjähtävän cocktailin resepti.

Kuuntele sarjan ensimmäinen jakso alta: