Tuomaan Markkinoiden avajaisissa lauletaan Kauneimpia Joululauluja

Tuomaan Markkinoiden avajaisia vietetään 3.12. klo 16 Senaatintorilla. Avajaisissa on mukana myös Suomen Lähetysseuran Kauneimmat Joululaulut. Kuva Tuomaan Markkinat / Jussi Hellsten

Senaatintorille on joulukuussa tulossa entistä valoisampi, näyttävämpi ja viihtyisämpi joulutori, joka kutsuu viettämään aikaa perheen ja ystävien kanssa. Avajaisissa voi myös laulaa Kauneimpia Joululauluja.

Cantores Minores -kuoro kajauttaa Aleksanteri II:n patsaan juurella ilmoille viime vuoden Kauneimmat Joululaulut -äänestyksen kolme suosituinta kappaletta: Sydämeeni joulun teen, Varpunen jouluaamuna ja Tulkoon joulu. Yleisö voi liittyä mukaan – jaossa on Kauneimmat Joululaulut -vihkoja. Halukkailla on myös mahdollisuus lahjoittaa Lähetysseuran joulukeräykseen maailman lapsien hyväksi. Paikalla ovat Lähetysseuran enkelisiipiset lipaskerääjät.

Tuomaan Markkinat on Helsingin vanhin ja suurin ulkoilmassa järjestettävä joulutori, jossa vierailee vuosittain satojatuhansia kävijöitä. Siellä on tarjolla hyvää ruokaa ja laadukkaita, persoonallisia joululahjoja – sekä tietysti joulutunnelmaa.

Tuomaan Markkinat on avoinna 3.–22.12. arkisin klo 11–20 ja viikonloppuisin klo 10–19.

www.tuomaanmarkkinat.fi
www.kauneimmatjoululaulut.fi