Tuloksia ja haasteita -webinaari 21.8. klo 14–16

Kiitos kaikille osallistujille!

Jos et päässyt mukaan tai haluat palata joihinkin asioihin, voit katsoa webinaarin tallenteen tästä.

Ja tästä löydät Hanna Oja-Nisulan terveiset Tansaniasta, Mimosa Hedbergin terveiset Nepalista ja Aaro Rytkösen terveiset Omanista.

……………………………

Järjestämme 21.8. eli Lähetysseuran vuosikokousta edeltävänä päivänä verkkopohjaisen tilaisuuden, jossa on luvassa tuoreita kuulumisia sekä vuoden 2019 tuloksia Lähetysseuran työstä. Tervetuloa mukaan!

Mukana ovat muun muassa toiminnanjohtaja Rolf Steffansson, ulkomaantyön johtaja Tero Norjanen ja varatoiminnanjohtaja Satu Kantola. Tarinoita arjesta, onnistumisista ja haasteista kertovat myös ulkomaantyöntekijämme eri puolilta maailmaa.

Ohjelma:

Klo 14.00 Video: Neljä hyvää kysymystä lähetystyöstä

Klo 14.15 Muuntava ja muuttuva lähetystyö muuttuvassa toimintaympäristössä, toiminnanjohtaja Rolf Steffansson

Klo 14.30 Sanoma Jumalan rakkaudesta toteutuu kaikkialla maailmassa ilona, rauhana ja oikeudenmukaisuutena – työmme tuloksia vuodelta 2019, ulkomaantyönjohtaja Tero Norjanen sekä videotervehdykset Hanna Oja-Nisula (Tansania), Mimosa Hedberg (Nepal) ja Aaro Rytkönen (Oman)

Klo 15.10 Kotimainen toiminta ja yhteistyö seurakuntien kanssa, varatoiminnanjohtaja Satu Kantola

Klo 15.30 Mahdollisuus kysymyksille (kysymykset chatin kautta)

Klo 15.45 Päätös, toiminnanjohtaja Rolf Steffansson

Ilmoittaudu webinaariin tästä (saat vastauspostina osallistumislinkin).

Webinaari toteutetaan Teamsin avulla, ja siihen voi liittyä ilman Teams-sovellusta. Katso ohjeet.