Torilla tavataan! – Tule ostoksille ja juttelemaan Lähetysjuhlilla

Jyväskylän Kirkkopäivillä ja Lähetysjuhlilla on saatavana niin Lähetysseuran tuotteita kuin tietoa toiminnastamme. Tervetuloa!

Jyväskylässä 17.–19.5. järjestettävillä Kirkkopäivillä ja Lähetysjuhlilla on vanhan tavan mukaan myös mahdollista ostaa Lähetysseuran tuotteita ja tutustua Lähetysseuran toimintaan.

Kirkkotori kävelykadulla

Lähetysseuran tuotteita saa Kauppakadulle pystytettävältä värikkäältä Kirkkotorilta, jossa Lähetysseura ja muut järjestöt sekä eri alojen yrittäjät esittelevät monipuolista tarjontaansa ja palvelujaan. Kirkkotori on avoinna perjantaina klo 11–18 ja lauantaina klo 10–17.

Kirkkotorilla on myös luvassa monenlaisia musiikkiesityksiä lauantaina klo 10.30–16.30. Esiintymispaikkana on Osuuspankin rappuset Kauppakadun ja Asemakadun kulmassa.  Lavalla esiintyy kotimaisia ja ulkomaisia musiikki- ja lauluryhmiä ja muun muassa Lapuan hiippakunnan piispa Simo Peura palkitsee  vuoden pyhäkoulunohjaajan klo 12.30. Tervetuloa kuuntelemaan ja katselemaan.

Kirjat kaupunginteatterista

Lähetysseuran Basaarin kirjamyynti on Jyväskylän kaupunginteatterissa (Vapaudenkatu 36). Ostoksilla voi käydä lauantaina klo 9.00–20.00. Tarjolla myös muita paperituotteita, kuten kortteja ja adresseja.

Lähetystyöntekijöitä tavattavissa yliopistolla

Yliopiston aulassa on Lähetysseuran infopiste lauantaina klo 8.30–14. Infopisteellä voit tavata myös lähetystyöntekijöitä. Ja yliopiston juhlasalissa on mielenkiintoista lähetysjuhlaohjelmaa lauantaina klo 9–13.

Tervetuloa!

Tutustu tuotteisiin Lähetysseuran verkkokauppa Basaarissa.