Senioripäivät Päiväkummussa 26.–28.8.2019

Senioripäiville kutsutaan Suomen Lähetysseuran eläkeläisiä sekä entisiä työntekijöitä, jotka ovat jääneet eläkkeelle muun työnantajan palveluksesta.

Poimintoja ohjelmasta:

• Kohtaaminen, joka kosketti minua
  • Suomen Lähetysseura 160 vuotta
  • Kohtaamisia Raamatussa I–III
  • Kontekstuaalisen teologian konkretiaa
  • Vammainen ihminen, kohtaaja vai kohdattava
  • Sydän edellä sinua kohti
  • Piispan eväät
  • Edeltä menneiden muistaminen
  • Uusi lähtömessu

Ohjelmassa mukana: Riitta Laakio, Erkki Helminen, Anna-Kaarina Palmu, Sari Lehtelä, Tytti Matsinen, Kati Kemppainen, Irja Askola, Aino Suhola, Titta Tunkkari ja Jukka Hovila.

Katso Senioripäivien ohjelma
Tutustu Senioripäivien esitteeseen (pdf)

Voit myös soittaa 040 5349507 tai lähettää sähköpostia paivakumpu@suomenlahetysseura.fi

Majoituspaikat (joita on rajoitetusti) täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Huom! Sisämajoitus on täynnä, mutta päiväkäynnille/aittaan/asuntovaunumajoitukseen mahtuu vielä. Lomakkeen kautta on mahdollista ilmoittautua mahdolliselle peruutuspaikalle majoitukseen. Olemme yhteydessä, mikäli paikka vapautuu.

Majoitus omin lakanoin täysihoidolla 2 hengen huoneessa 110 €, 3–4 hengen huoneessa 98 €, Aitassa 82 €. Liinavaatevuokra 12,50 €, asuntoauto- tai asuntovaunupaikka 20  € + ruokailut 59 € (koko aika). Ohjelmamaksu 10 €.

Tervetuloa toivottaa suunnitteluryhmä Irja Aro-Heinilä, Markku Laine, Tarja Larmasuo, Ann-Christine Marttinen ja Martti Tuhkanen.