Riihisleiri 18.–20.8.2023 Päiväkummussa

Elokuu ja Riihis. Siinä erottamaton pari, jonka kautta kesä saa arvoisensa päätöksen. Auringon lämpö vielä hellii, kun kokoonnumme tämän kesän Riihikselle!

Leiriläisiä Riihisleirin avajaisissa.
Kuva: Elias Pasanen.

Riihis on Lähetysseuran suurin nuorisotyön tapahtuma. Tänä vuonna kokoonnumme ihmeiden täyttämän maailman ääreen, sillä ohjelmassa on luvassa legendaarisia esiintyjiä, comeback-keikkaa, ihmeen mahtavia kanavia ja paljon muuta. Tätä et halua jättää välistä!

Riihiksellä pääset viettämään leiriä isolla joukolla, joten luvassa on varmasti sekä vanhoja ystäviä että uusia tuttavuuksia! Tule rohkeasti mukaan!

Kenelle?

Jos olet 15–25-vuotias ja Lähetysseuran nuorten meininki kiinnostaa, olet aina tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut toimintaamme.

Missä ja monelta?

Riihis 2023 pidetään pe 18. – su 20.8. Päiväkummun kurssikeskuksessa Orivedellä.

Paikalle saa tulla perjantaina klo 16:00 alkaen ja leiri päättyy sunnuntaina klo 16:30 mennessä.

Saapuminen Päiväkumpuun

Leirille saapumisessa suositellaan käyttämään omia ja kimppakyytejä, mutta myös julkisilla saapuminen on mahdollista. Oriveden juna-asemalta Päiväkumpuun ja takaisin on järjestetty yhteinen kuljetus junalla saapuville. Yhteiskyytitarpeet tulee ilmoittaa leiri-ilmoittautumisen yhteydessä.

Päiväkummun lähelle pääsee myös Tampereen ja Jyväskylän suunnasta bussilla. Eräslahden pysäkiltä on alle kilometrin kävelymatka kurssikeskukseen.

Perjantaina yhteiskyyti Oriveden asemalta lähtee klo 16:35. Saavuthan siis ennen sitä asemalle.

Sunnuntaina yhteiskyyti lähtee Päiväkummusta niin, että Oriveden asemalla ollaan klo 17:15.

Yhteiskyydin hinta on 10 € / suunta.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa sisämajoituksessa 90 euroa ja telttamajoituksessa 65 euroa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla – electron kelpaa! Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran.

Huom! Sisämajoitus on nyt täynnä, mutta telttamajoitukseen mahtuu edelleen.

Etukäteen tilattava yhteiskuljetus maksaa 10 € / suunta.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Miina Kurjenmiekka, Mikko Pyhtilä, Tero Ruotsala ja Iiro Pankakoski, kesäteologit Lauri ja Aino, kesämuusikot Vilhelmiina ja Tuuli, Parlis, Nuorten aikuisten vastuutiimi sekä suuri vapaaehtoisten joukko. Mukana myös Lasten ja nuorten keskukselta Elise Kyttä, Essi Vuorenjuuri ja Kaisa Kahra.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen aukeaa 5.7. ja kestää 6.8. asti. Jos haluat olla mukana eeppisessä Riihis-viikonlopussa, ilmoittaudu mukaan!

Huomio! Koska käytämme ilmoittautumisjärjestelmänä Salesforcea, lomakkeessa on kaikenlaisia kommervenkkeja. Jos siis hiukkaakaan epäilyttää, että ilmoittautuminen ei lähtenyt liikkeelle, ilmoitathan siitä sähköpostitse osoitteeseen nuoret@suomenlahetysseura.fi tai laittamalla viestiä suoraan Miinalle (+358 44 9019958).

Ilmoittaudu mukaan

Kysyttävää?