Riihis 2021 lähestyy – hae tekijäksi nyt!

Laita kalenteriin jo ylös 13.–15.8., sillä silloin järjestetään legendaarinen ja päräyttävä Riihisleiri!

Riihisleiri pyritään toteuttamaan tänä vuonna perinteisin menoin. Elokuun puolivälissä Päiväkumpu toivon mukaan täyttyy nuorista ja nuorista aikuisista viikonlopun ajaksi. Pääsemme yhteyteen toistemme ja Jumalan kanssa.

Myös tänä vuonna tapahtuman aikaansaamiseksi tarvitaan paljon tekijöitä – eli juuri sinut! Riihiksen tekijät ovat ensisijaisesti koko viikonlopun ajan Päiväkummussa. Huomaa, että paikallisista koronarajoituksista riippuen saatamme joutua rajaamaan leirin vapaaehtoisten määrää. Pyrimme täyttämään tehtävät ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu tämän sivun hakulomakkeella Riihikselle hommiin. Riihisleiriä pääsee toteuttamaan mm. sometiimissä, rukoustiimissä, taksikuskina, stagetiimissä, ruokatiimissä, somistelutiimissä, majoitustiimissä, ensiaputiimissä tai alaleirin vetäjänä. Missä sinun lahjasi pääsevät parhaiten käyttöön?

Kaikissa tehtävissä koko viikonlopun toimiville tarjotaan majoitus ja ruuat Päiväkummussa. Tekijöiltä odotetaan 18 vuoden ikää. Jos olet alle 18-vuotias, olet tervetullut osallistumaan Riihiksen monipuoliseen ohjelmaan viikonlopun aikana. Järjestämme tapahtuman juuri sinua varten.

Tekijähaku on auki 20.6. saakka.

Ilmoittaudu täältä

Tiimien tehtäväkuvaukset:

Sometiimi:

Sometiimi vastaa Riihiksen tunnelmien tallentamisesta ja jakamisesta viikonlopun aikana kuvaten ja päivittäen Lähetysseuran nuorten somekanavia. Jos kamera pysyy kädessä tai somemaailma kiinnostaa, hae mukaan toteuttamaan ja ikuistamaan Riihis-kokemusta!

Rukoustiimi:

Rukoustiimi on Riihiksen sydän ja sielu, joka kantaa tapahtumaa rukouksissa sekä tarjoaa rukouspalvelua ja juttuseuraa koko viikonlopun ajan Päiväkummussa. Jos ihmisten kohtaaminen rukouksen kautta on lähellä sydäntäsi, hae mukaan! Tämä tehtävä sopii oivallisesti myös hengellisen alan opiskelijoille.

Ruokatiimi:

Ruokatiimi pitää Päiväkummun pyörät pyörimässä Riihis-viikonlopun ajan auttaen  ruokailujen järjestämisessä. Kaikki tietää, että keittiössä on aina parhaat bileet! Jos haluat olla muonittamassa Riihisleirin väkeä, ruokatiimi on sun paikka!

Stagetiimi:

Stagetiimi vastaa backstage-teltan valmistelusta ja ylläpidosta sekä huolehti yhdessä juontajien ja stage-managerin kanssa lavan ja juhlateltan liikkuvista osasista. Jos behind the scenes -meininki lavan takaa kiinnostaa, hae mukaan!

Somistelutiimi:

Somistelutiimi vastaa Päiväkummun juhlateltan ja muun alueen koristelusta. Jos sinulla on silmää kauniille yksityiskohdille ja tunnelmalliselle kokonaisuudelle, tämä tiimi on juuri sopiva sinulle! Huom.! Somistelu toteutetaan Riihis-viikon aikana.

Majoitustiimi

Majoitustiimin tehtäviin kuuluu leirin yövalvonta ja esimerkiksi telttailijoiden auttaminen. Majoitustiimissä pääset ylläpitämään Riihiksen yörauhaa, jos valvominen ei sinua haittaa.

Alaleirien johtajat

Alaleirin johtajat ovat Riihisleirin “isosia” ja tärkeä osa Riihis-kokemusta tunnelman luojina. Alaleirin johtajien tehtäviin kuuluu mm. alaleirikohtaiset iltanuotiot, leiriläisten kanssa hengailu ja yleinen saatavilla olo.

Ensiapu

Ensiapu on tärkeä osa Riihisleirin turvallisuutta. Jos olet terveydenhoitoalan opiskelija tai ammattilainen ja haluat tulla palvelemaan Riihisleirillä, tämä voi olla sopiva tehtävä sinulle!

Taksikuski

Riihisleirin aikana tarvitaan juoksevien asioiden hoitamisessa autoilijaa, esimerkiksi kaupassa käymistä tai vierailijoiden hakemista varten. Jos sinulla on ajokortti ja auto ja tykkäät ajaa, tämä tehtävä on sinua varten!