Podcast: Väistyvä toiminnanjohtaja Rolf Steffansson ja suuri muutos

"Missio on se tapa, jolla Jumalan rakkaus kohtaa ihmisen sanoin ja teoin", Rolf Steffansson summaa.

Rolf Steffansson katsoo kameraan.

Kuuntele Kirkko maailmalla -podcastista, miksi Lähetysseuran väistyvä toiminnanjohtaja Rolf Steffansson vaihtaa työpaikkaa ja millaisia muistoja hänelle on kertynyt pitkältä uralta lähetystyössä Tansaniassa! Toimittajana on Virve Rissanen.

Rolf Steffanssonin seuraajana Lähetysseuran toiminnanjohtajana aloittaa 1. elokuuta Pauliina Parhiala.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.