Podcast: Miten Angolan kirkko vastaa nykypäivän haasteisiin?

”Meidän täytyy rukoilla, että jokainen seurakuntalainen täyttää lähetystehtävän."

Talousvaikeudet, uusien pienten kirkkojen nousu ja sukupuolten välinen tasa-arvo puhuttavat Angolan kirkossa. Mitä kirkko tekee selvitäkseen, ja miten Lähetysseura voi siinä auttaa? Sen kuulet tämänkertaisessa Kirkko maailmalla -ohjelmassa. Aiheesta puhuvat Angolan luterilaisen kirkon johtava piispa Tomás Ndawanapo, sekä nuoret aikuiset Balbina Chivando ja Nelito Candido. Toimittajana on Virve Rissanen.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.