Podcast: ”Mitä kuuluu kukkuluuruu?” – Linda Juntunen muutti Tansaniaan ja yllättyi

Kirkko maailmalla -podcastissa Lähetysseuran viestinnän asiantuntija Linda Juntunen kertoo elämästään Dar es Salaamissa Tansaniassa. Arki pitää sisällään tulvia, jääkylpyjä, työmatkoja ja ruokamyrkytyksiä.

Suomen Lähetysseuran itäisen ja eteläisen Afrikan viestinnän asiantuntija Linda Juntunen muutti Tansanian Dar es Salaamiin ja kertoo nyt, millaista on elämä miljoonakaupungissa Intian valtameren rannalla.

Kirkko maailmalla -ohjelmassa pääset myös mukaan Juntusen ensimmäiselle työmatkalle Morongoroon, jossa Lähetysseura työskentelee erityisesti ilmastonmuutoksen ja naisten oikeuksien parissa.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.