Podcast: Minne menet, lähetystyö?

"Millainen on lähetystyöntekijä 2.0 tai 3.0?" kysyy Lähetysseuran asiantuntija Tero Massa.

Kirkko maailmalla -ohjelmassa haastateltavana Tero Massa.

Lähetystyö ja kirkollinen työ maailmalla on jatkuvassa muutoksessa. Paikallisilla kirkoilla ja työntekijöillä on koko ajan suurempi rooli: he ovat parhaita tekemään työtä omassa kulttuurissaan ja tekevät sitä suurella sydämellä – mutta meidän suomalaisten tuella. Pureudumme ohjelmassa Lähetysseuran uuteen strategiaan kirkollisen työn osalta. Haastateltavana on Lähetysseuran kirkko ja teologia -teemapäällikkö Tero Massa. Toimittajana on Laura Häkli.

Kirkko maailmalla · Minne menet, lähetystyö?

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.