Podcast: ”Haluamme kävellä nuorten kanssa” – Millainen on nuorten kirkko Kolumbian Medellinissä?

"Minulle kaikkein tärkeintä oli löytää kirkko, missä tuettaisiin ihmisiä, yhteiskuntaa, aivan kuten Jeesuskin teki eläessään", toteaa Melissa Gomez Kirkko maailmalla -podcastissa.

Kirkko maailmalla -podcastissa haastateltavina Jorge Gonzales ja Melissa Gomez.

Kolumbiassa Medellinin luterilaisen lähetystön jäsenistä suurin osa on nuoria aikuisia. Mitä luterilainen uskonto merkitsee heille? Miksi juuri Kolumbiassa kirkon rooli nähdään ennen kaikkea yhteiskunnallisena ja rauhaa rakentavana voimana?

Kuuntele kirkon nuorten työtekijöiden, pappi Jorge Gonzalesin ja evankelioinnin koordinaattori Melissa Gomezin haastattelu ja pohdi kanssamme uskon merkitystä nuorten näkökulmasta toisella puolella maapalloa. Toimittajana on Anna Lunden.

Kirkko maailmalla -podcastissa kerromme kuulumisia globaalista kirkosta, tarinoita kehitysmaiden ihmisten elämästä ja työstä paremman ja oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kirkko maailmalla -podcastia pääset kuuntelemaan verkkosivujemme lisäksi esimerkiksi SoundCloudissaSpotifyssa ja Apple Podcasteissa. Ohjelmaa voi kuunnella joka sunnuntai Radio Deillä kello 17.40.