Hanki joulutuotteita Basaaristamme

Lähetysseuran adventtikalenterin ovat tehneet Pia Perkiö ja Anita Polkutie.

Lähetysseuran joululehti Tulkoon Joulu ilmestyi 20. marraskuuta. Lehdessä kerrotaan jouluseimien teosta Betlehemissä ja ollaan muistojen tiellä Namibian Ambomaalla, jossa lähetystyö aikanaan aloitettiin.

Janakkalan seurakunnassa nuoret lähtevät viemään joulun ilosanomaa laulaen laitoksiin ja koteihin. Lehdessä on myös rakastetun runoilijan Anna-Mari Kaskisen haastattelu, juttu kirjailija Zacharias Topeliuksesta ja raamatunkääntäjien kansainvälisestä joulunvietosta Papua-Uudessa-Guineassa. Mukana myös jouluhartaus ja jouluristikko.

Tulkoon joulu on Lähetyssanomien tämän vuoden viimeinen numero, joten lehden tilaajat saavat sen osana tilaustaan. Joululehden hinta on seitsemän euroa, ja niitä voi tilata Lähetysseuran Basaari-verkkokaupasta.

Sieltä voi ostaa myös Lähetysseuran joulukortteja.

Tulkoon joulu 2017

Osta verkkokaupasta: http://basaari.mission.fi