Pääkaupunkiseutulaisillekin Kauneimmat Joululaulut -vihko seurakuntalehden välissä

Kun korona-aika estää ihmisten kokoontumisen kirkkoihin laulamaan Kauneimpia Joululauluja, menevät Kauneimmat Joululaulut koteihin ihmisten luo. Pääkaupunkiseudun seurakuntien jäsenet saavat Kauneimmat Joululaulut -vihon Kirkko ja kaupunki -lehden sekä Kyrkpressenin välissä 17.12.

– Halusimme välttää Kauneimpien Joululaulujen tärkeän perinteen katkeamisen. Kirkko ja kaupunki tavoittaa yli 330 000 kotitaloutta pääkaupunkiseudulla, joten lehtemme mukana saamme kätevästi lauluvihon ihmisille. Jouluradiossa on Kauneimmat Joululaulut -kanava, josta voi tehdä täksi jouluksi sing along -radion ja antaa joululaulujen kaikua kodeissa, päätoimittaja Jaakko Heinimäki kertoo.

Kirkko ja kaupunki -lehti jaetaan seurakuntalaisille Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Kauniaisissa. Kyrkpressenin välityksellä vihko menee noin 15 000 kotiin Helsingin ruotsinkielisiin seurakuntiin (Matteus, Petrus ja Johannes församling).

Myös Tamperelaiset ovat tänä vuonna saaneet Kauneimmat Joululaulut -vihon seurakuntalehti Sillan välissä.

Maailman lapset tarvitsevat meitä. Anna lahja, joka muuttaa elämän.
kauneimmatjoululaulut.fi