Nuorten aikuisten leiri 12.-14.4.2019

Kevät on toivoa täynnä ja sitä saa viettää yhdessä huippuporukalla Päiväkummussa! Leirillä leikitään, saunotaan, pelataan, lauletaan, soitetaan, rukoillaan, syödään, opitaan uutta, sekä saamme oppia tuntemaan Jumalaa ja muita ihmisiä paremmin.

Kenelle?

Leirit on suunnattu 18–30-vuotialle, mutta vanhemmatkin ovat tervetulleita mukaan. Jos Lähetysseuran meininki kiinnostaa, olet tervetullut vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään kurssikeskus Päiväkummussa Orivedellä pe 12.–su 14.4. Paikalle saa tulla perjantaina klo 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina klo 13.45

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 70 euroa. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa! Opiskelija-alennuksella hinta on 50€. Jos haluat liinavaatteet Päiväkummusta, niin ne maksavat 12,50€.

Hinta sisältää ohjelman, majoituksen, ruuan ja hyvän seuran.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Jaakko ”Jagr” Niiles, Eerika Granlund.

Miten Päiväkumpuun pääsee?

Päiväkumpuun pääsee parhaiten bussilla tai junalla. Bussilla saapuvat voivat ostaa lipun Eräslahti-nimiselle pikavuoropysäkille, joka on Tampere-Jyväskylä-välillä.

Junalla saapuvat matkustavat Orivedelle (ei Orivesi keskusta, vaan pelkkä Orivesi!). Orivedelle kannattaa saapua junalla, joka on asemalla noin puoli kuudelta. Paluulippu kannattaa ostaa puoli kolmen aikoihin tai sen jälkeen lähtevään junaan.

Junalla saapuvien on varattava ilmoittautumisen yhteydessä yhteiskyyti hintaan 10 €/suunta. Yhteiskyyti lähtee asemalta perjantaina n. kello 17.40 ja on perillä asemalla sunnuntaina n. klo 14.20.

Ilmoittautumisaika 1.2- 31.3.
Ilmoittautumiseen »