Nuorten aikuisten leiri 18.–20.10.2019

Syksy on toivoa täynnä ja sitä saa viettää huippuporukalla Päiväkummussa! Nuorten aikuisten leiri on maailman asioiden ja Lähetysseuran työn pohtimista sekä rukouksen, yhdessäolon ja levon viikonloppu kaikenikäisille.

Kenelle?

Leirit on nimestä huolimatta suunnattu kaikille yli 18-vuotiaille. Jo Lähde liikkeelle -koulutuksen myötä leirille osallistuu kurssilaisia opiskelijoista eläkeläiseen. Olet tervetullut, vaikka et olisi koskaan aikaisemmin osallistunut leireillemme.

Missä ja monelta?

Leiri pidetään kurssikeskus Päiväkummussa Orivedellä 18.–20.10. Paikalle saa tulla perjantaina klo 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina klo 13.45.

Mitä maksaa?

Leiri maksaa 70 €. Maksu maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Electron kelpaa! Opiskelija-alennuksella hinta on 50 €. Kesän 2019 volut saavat lisäksi 10 € alennuksen.
Hinta sisältää ohjelman, majoituksen ja ruuan.

Jos haluat liinavaatteet Päiväkummusta, niin ne maksavat 12,50 €.

Keitä tapaat leirillä?

Leiriä ovat toteuttamassa Lähetysseurasta Pia Pyhtilä, Sara Pykäläinen ja Elina Siukonen. Musiikissa Maija Ruusukallio.

Pia vastaa lauantain opetuksista. Hän työskenteli Tansaniassa mm. kummilapsi- ja naistyössä koko ajan kasvavassa Mwanzan hiippakunnassa. Pia on seurannut läheltä myös esimerkiksi ilmastonmuutoksen vastaista työtä Kishapussa. Hän ehti asua Tansaniassa toistakymmentä vuotta puolisonsa ja perheensä kanssa.

Muusikkovieraana perjantaina on Teri Mantere.
Tutustu Teri Mantereen verkkosivuihin

Miten Päiväkumpuun pääsee?

Katso saapumisohjeet Päiväkummun yhteystietosivun alareunasta.
Katso yhteystiedot

Junalla saapuvien on varattava ilmoittautumisen yhteydessä yhteiskyyti hintaan 10 €/suunta. Yhteiskyyti lähtee asemalta perjantaina n. kello 17.40 ja on perillä asemalla sunnuntaina n. klo 14.20.

Ilmoittautumisaika on päättynyt 14.10.2019.

Kysyttävää?
Elina Siukonen