Missioleiri 10–14-vuotiaille 20.–23.6.2022

Missioleiri varhaisnuorille järjestetään Päiväkummussa 20.–23.6.2022.

Leirillä kurkistamme elämään Tansaniassa ja mietimme, kuinka jokainen voi olla Jumalan silmissä kaunis. Työpajoissa pääsemme musisoimaan, pelaamaan, askartelemaan ja taikatemppuilemaan. Muuhun leirikivaan kuuluvat tietenkin ulkoilu, iltaohjelmat ja hartaudet sekä kaikki muu mukava yhdessäolo. Bonuksena Päiväkummun ihana ympäristö ja maukas leiriruoka.

Tamperelaisten ilmoittautuminen 16.3.–3.4. välisenä aikana osoitteessa tampereenseurakunnat.fi/leirikesa. Samasta osoitteesta löytyvät tamperelaisten hintatiedot.
Oriveden seurakuntalaisille leirin hinta on 70 €. Muille leirin hinta on 120 €/leiriläinen, sisarukset 110 €. Orivedeltä ja muualta kuin Tampereelta tulevien ilmoittautumiset 31.5. mennessä alla olevalla lomakkeella.

Tiedustelut: annamari.tuomela@suomenlahetysseura.fi tai pirjo.lehtonen-inkinen@suomenlahetysseura.fi