Lähetysseuran seminaari: Tuloksia, haasteita ja uusia kasvoja

Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Viime vuonna hyvä sanoma tavoitti Lähetysseuran tuella maailmalla yli 87 100 seurakunnan ulkopuolella olevaa ihmistä. Yksi uusista kasvavista seurakunnista on Gallun seurakunta Ukerewen saarella Victorianjärvellä Tansaniassa. Kuva: Virve Rissanen

Järjestämme Lähetysseuran vuosikokouksen yhteydessä lauantaina 19.8.2023 tilaisuuden, jossa kuulet tuoreista kuulumisista, tuloksista ja haasteista Lähetysseuran työstä ympäri maailmaa. Tilaisuutta voi seurata Helsingin Pasilassa Messukeskuksen Siivessä (Rautatieläisenkatu 3, Helsinki) salissa 103 tai etänä Zoomin kautta. Tervetuloa paikan päälle tai linjoille!

Linjapuheen pitää Lähetysseuran uusi toiminnanjohtaja Pauliina Parhiala ja väistyvä toiminnanjohtaja Rolf Steffansson jättää jäsenille jäähyväiset. Mukana myös ulkomaantyön teemapäälliköt Tero Massa, Kristiina Rintakoski ja Lotta Gammelin, johtaja Tero Norjanen, seurakuntayhteyksistä vastaava Karoliina Nivari, viestintäjohtaja Laura Häkli ja uusi talous- ja hallintojohtaja Jaana Seppänen.

Tarinoita arjesta, onnistumisista ja haasteista kertovat myös yhteistyökumppanimme eri puolilta maailmaa.

Seminaarin ohjelma 19.8. klo 14–15.30:

• Alkuhartaus: Kenneth Mtata, Kirkkojen maailmanneuvosto
  • Tuloksia ympäri maailmaa: Andrew Gulle, Tansania, Somaya Gurung, Nepal ja John Hernandez, Kolumbia sekä Tero Norjanen, Karoliina Nivari ja Laura Häkli, Lähetysseura
  • Keskustelua: Tero Massa, Kristiina Rintakoski ja Lotta Gammelin, Lähetysseura
  • Uuden toiminnanjohtajan puhe: Pauliina Parhiala, Lähetysseura
  • Väistyvän toiminnanjohtajan terveiset: Rolf Steffansson, Lähetysseura

Webinaaria pääset seuraamaan etänä: Suomen Lähetysseuran tulosseminaari

Lähetysseuran vuosikokous venyy Helsingin Messukeskuksessa, joten tulosseminaaria ei pystytä järjestämään. Pahoittelut tästä!