Lähetysseuran kesäauto kiertää Suomea

Joona ja Nikodemus kiertävät Suomea Lähetysseuran kesäautolla. Kuva: Marjatta Kosonen.

Lähetysseuran työntekijät Joona ja Nikodemus kiertävät tänä kesänä Suomea Lähetysseuran kesäautolla. Kiertue alkoi Kuopiosta viime viikonloppuna ja jatkuu aina heinäkuun loppuun saakka.  Kesäauto nähdään esimerkiksi Lahdessa, Hämeenlinnassa, Nokiassa, Tampereella, Valkeakoskella, Salossa, Jyväskylässä, Seinäjoella, Mikkelissä, Riihimäellä ja Hyvinkäällä. Lähetysseuran auton tunnistat Lähetysseuran logosta.

Kesäkiertueella Joona ja Nikodemus etsivät uusia kummeja tukemaan kehitysmaiden lasten koulutusta. Lähetysseuran kummityö täyttää tänä vuonna 30 vuotta.

Jos näet Lähetysseuran kesäauton, mene rohkeasti juttelemaan!

Kesäkiertueella tiedotetaan Lähetyseuran 30-vuotiaasta kummityöstä ja kutsutaan uusia kummeja mukaan. Kuva: Marjatta Kosonen