Lähetysseuran Basaarissa tyhjennysmyynti 14.–17.3.

Basaarin tyhjennysmyynnistä voi ostaa muun muassa kirjoja, musiikkia ja kortteja sekä lahjaesineitä eri puolilta maailmaa. Kuva Pirre Saario

20Suomen Lähetysseura muuttaa huhtikuussa Helsingissä Tähtitorninkadulta uusiin toimitiloihin Länsi-Pasilaan. Muuton takia pienennetään Basaari-myymälän varastoja.

Tyhjennysmyynti pidetään keskiviikosta lauantaihin 14.–17.3. klo 10–17. Tarjolla on kirjoja, paperituotteita (esimerkiksi kortteja) ja lahjatavaroita maailman eri kolkilta. Alehinnat alkaen 1 euro. Kaikissa tuotteissa alennus on vähintään 20 prosenttia. Tarjouksia on myös verkkokaupassa.

Muuton jälkeen Basaarin kivijalkamyymälä suljetaan, mutta ostoksia voi tehdä edelleen puhelimitse, sähköpostitse ja verkkokaupassa

Lähetyskirkko jää Lähetysseuran omistukseen. Sen päävuokralaisena on nykyään International Evangelical Church in Finland. Lähetysseura on toiminut Tähtitorninkadun kiinteistössä 1900-luvun alusta asti.