Lähetysseura mukana Herättäjäjuhlilla 5.–7.7. Nivalassa

Herättäjäjuhlat pidetään Nivalassa 5.–7.7. tunnuksella Armossa avarassa.

6.7. klo 17 esitellään Herättäjä-Yhdistyksen kansainvälistä työtä. Johtava rauhantyön asiantuntija Tanja Viikki Lähetysseurasta kertoo rauhantyöstä Zimbabwessa. (Nivalan helluntaiseurakunnan tiloissa, Lisäkuja 1)

6.7. klo 15.30 perinteisissä lähetysseuroissa ovat mukana myös Lähetysseuran Pohjois-Suomen seurakuntayhteyksien koordinaattori Juha Taanila ja Angolassa työskentelevä raamatunkäännöskonsultti Riikka Halme-Berneking. (Juhlakenttä)

Juhlilla ovat esillä myös Lähetysseuran kummityö ja kustannusliike tuotteineen.

Testamentti-info 6.7. klo 17–18.15

Tervetuloa myös Herättäjä-Yhdistyksen ja Suomen Lähetysseuran yhteiseen testamentti-infoon Kyösti Kallion koululle (luokka 266, 2. krs).

Mukana ovat Herättäjä-Yhdistyksen toimistopäällikkö Hanna Maunula ja Lähetysseuran hallintojohtaja, varatuomari Tarja Larmasuo.

Kahvitarjoilu alkaa klo 16.30