Kolmannen adventin ja loppiaisen tv-jumalanpalvelukset Lähetyskirkosta

Riemulaulut Lähetyskirkosta Yle TV1:ssä 16.12. ja 6.1. klo 10. Jumalanpalvelukset ovat nähtävissä jälkeenpäin Yle Areenassa. Kuva Kirsi Elo

Yle TV1:ssä nähdään jälleen kolmantena adventtina sekä loppiaisena Riemulaulut, joulunajan musiikkipainotteiset tv-jumalanpalvelukset. Molemmat ohjelmat on taltioitu Lähetyskirkossa Helsingissä.

Mukana on neljä kuoroa: Jakaranda, Kuiske, Tiirismaan lukion kuoro ja Verso. Mukana ovat myös Pekka Nymanin johtama yhtye ja solistina Voice of Finland -kisasta tuttu Ilona Gills. Liturgina ja juontajana on Hanna Paavilainen.

Lisäksi kolmannen adventin ohjelmassa tavataan näyttelijä, valokuvaaja Laura Malmivaara, joka on käynyt valokuvaamassa Suomen Lähetysseuran kehitysyhteistyötä Tansaniassa. Loppiaisen ohjelmassa on mukana tähtitieteilijäpappi Risto Heikkilä.

Kummassakin jumalanpalveluksessa kerätään kolehti Lähetysseuran joulukeräykseen maailman lasten hyväksi. Ohjeet tekstiviestilahjoituksen tekemiseksi tulevat näkyviin ruudulle.

Riemulaulut Yle TV1:ssä 16.12. ja 6.1. klo 10. Jumalanpalvelukset ovat nähtävissä jälkeenpäin Yle Areenassa: 16.12. ja 6.1.

www.kauneimmatjoululaulut.fi