Kaikille avoin perheleiri 30.8.-1.9. 2019 Päiväkummussa Orivedellä

Jukka Salminen

Ohjelmassa rentoa yhdessäoloa perheen kanssa. Saunomista, uimista, askartelua, pelejä, letunpaistoa ja muuta hauskaa. Hengen ravintoa Jumalan sanan äärellä sekä lähetysaiheista ohjelmaa. Jukka Salmisen matkassa koko perhe pääsee matkalle maailman ympäri. Tule rentoutumaan kauniin luonnon äärelle ilman huolia kotitöistä!

Perheleirin järjestävät yhteistyössä Suomen Lähetysseura, Oriveden ja Ylöjärven seurakunnat sekä Agricola-opintokeskus.

Leiri alkaa perjantaina 30.8. klo 17 alkaen. Leiri päättyy sunnuntaina 1.9. lounaan jälkeen.

Hinnat: aikuinen 87 €, 12–17-vuotias nuori 55 €, 4–11-vuotias lapsi 35 € ja 0–3-vuotias lapsi veloituksetta.

Paikalle on mahdollista tulla myös asuntoautolla tai -vaunulla, jolloin hinnat ovat aikuisille 61 €,  4–11-vuotiaille lapsille 25 € ja 12–17-vuotiaille nuorille 39 €. Oriveden ja Ylöjärven seurakuntien jäsenet voivat tiedustella hintoja omasta seurakunnastaan.

Osallistumismaksut maksetaan leirille tultaessa joko käteisellä tai maksukortilla.

Ilmoittautumisaika Perheleirille päättyi 20.8.

Lisätiedot Päiväkummusta:
paivakumpu@suomenlahetysseura.fi